úterý 29. ledna 2013

První příspěvek - tak proč ne o jídle?

Při zakládání svého blogu jsem si nebyla úplně jistá, jestli nějaký blog chci, ale řekla jsem si, že zkusit se má všechno. Pro první příspěvek jsem si vybrala jeden ze svých největších koníčků a zálib - vaření.

Nebudu dělat ramena, nejsem sice úplný začátečník, ale spoustu mezer moje vaření ještě určitě má. O to ale v podstatě nejde, protože se sama stále víc utvrzuju v tom, že právě to mě na tom baví nejvíc. Neustálé zkoušení něčeho nevyzkoušeného a nebo zlepšování toho vyzkoušeného.

Takže k věci, dneska jsem brouzdala po Twitteru a narazila jsem na člověka, o kterém jsem nevěděla, že ho znám, ale přišel mi velmi zajímavý - Jana Florentýna Zatloukalová, autorka Kuchařky pro dceru a dalších. Koukala jsem na její fotky jídel, které vařila a trochu jsem u toho slintala. Až jsem narazila na jedno jídlo (Citronové kuře), které se mi zalíbilo natolik, že jsem jej rovnou zařadila na jídelníček na místo dnešní večeře. Napsala jsem Florentýně o recept, ona mi skoro bleskově odpověděla a zbytek už řeknou fotky:-).

Bylo to báječný!

Příprava surovin

Bramborové noky

Kuřecí maso s citronovou kůrou

Po přidání cukety a šlehačky


A výsledek na talíři

Žádné komentáře:

Okomentovat