pátek 14. června 2013

Rajská a můj boj s vegetariánskou stravou

Poslední dobou ten blog trochu flákám, to je pravda. Ale omlouvá mě nedostatek času spojený s organizací svatby:).. což je pro mě vážně dost španělská vesnice, ze začátku jsem netušila vůbec co řešit, kde to řešit, jak to má probíhat a vypadat... teď je týden před svatbou a já už jsem celkem připravená.. Přípravy si ale vybraly svou daň v podobě veškerého volného času, takže neběhám, nevařím, je to tragédie:).

Občas se ale přeci jen na chvíli dostanu do kuchyně a něco vytvořím, i když jsou to teď spíš rychlovky. Poslední dobou mě taky příprava jídla stojí víc přemýšlení, protože přítel přestal jíst maso kromě ryb, takže já, založením masožravec, musím hledat všemožné alternativy na už zajetá jídla. Je to ale celkem zábava a dá se to.

Nedávno jsem se rozhodla, že budu vařit rajskou omáčku. Zjistila jsem ale, že k rajské jsme doma vařili vždycky jen maso  - hovězí, masové kuličky, plněné papriky masem... Takže jsem musela vymyslet nějakou vhodnou alternativu. Nakonec jsem si uvařila sobě masové kuličky a přítel dostal sojové nudličky. A musím uznat, že oboje bylo moc dobré!

Vzhledem k tomu, že rajské jsem uvařila kotel a zbyla nám i na druhý den, znovu jsem vymýšlela, co si k ní dáme. Tentokrát to byly papriky plněné hermelínem. A opět, bylo to skvělé.

Ačkoliv mě asi vegetariánství moc nehrozí, ráda ochutnám všechny alternativy masových jídel, rozhodně nepotřebuju maso každý den a raději si dám s chutí méně často, ale pořádné poctivé maso. Ideální náhražkou masa, co se týká látek pro tělo potřebných, jsou zejména luštěniny. A ty máme vážně rádi, takže vyšší spotřeba nám rozhodně nevadí.

Žádné komentáře:

Okomentovat