středa 30. října 2013

Jak Barney oslavil 5. narozeniny

Našemu Barneymu (Jack russell terrier) bylo 5 roků. Nějak moc rychle to uteklo od té doby, co jsme si ho jako uplně malinkýho drobečka, kterej se vešel na otevřenou dlaň, přivezli z Olomouce:). Vybrala jsem několik málo fotek z doby, kdy byl ještě takový malý roztomilý mimino:).






Oslavu narozenin si užil, od rána věděl, že je speciální den a že jsme na něj nějací hodnější a pozornější:). A náležitě si to užíval:). Byl prostě ten den středem pozornosti a líbilo se mu to. 

Většinou k narozeninám dostane nějakou dobrotu a hračku, tentokrát jsem si říkala, že když má ty půlkulatiny, že by si zasloužil dort:). Jenže Barney není zrovna jedlík a tak jsem musela zvolit dort, který mu bude i chutnat. Tak jsem si řekla jakýpak copak, bude tlačenkovej:D. Koupila jsem mu tlačenku, masové tyčinky jako svíčky a spokojenost byla veliká.







Žádné komentáře:

Okomentovat